[BSD] gd lib php es apache

NAGY, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Már. 15., H, 22:39:47 CET

Tiszteletem!

> mar csak az kene, hogy hogy fogja ezt latni is
> a php. Gondolom valamelyik ext lib kene hozza,
> de a ports-ban nem lelem. Egyenlore a forditasra
Így direktben nem is fogod. Ahhoz, hogy a php
használja a gd-t bele kell forgatni, így nem úszod
meg a fordítást, célszerűen a ports alatt érdemes
megtenni csak pluszban hozzátenni a --with-gd opciót.

> nem is gondolok, mert tok kuka vagyok a php-hoz.
Mi köze a fordításnak a php-tudáshoz? ;-)
Ha a php a --with-gd opcióval fordítódik, akkor
lesz GD is, ami alapban nincs benne természetesen.

Nyözö