[BSD] ppp CallerID

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Már. 15., H, 19:22:44 CET

  Sziasztok!

Tudja valaki hogy kell beállítani a ppp-t hogy logoljon minden bejövő
hívást? Nekem igazából nem kell dialup szervert csinálni.
Csak annyi a feladat, hogy írjak egy programot ami lementi hogy mikor
érkezett be hívás. Illetve, ha ismert a hívó fél száma,
akkor azt is meg kellene tudnom. (CallerID funkció). Egy normál 56K-s
külső (nem gagyi) modem van a COM1-en. Kerestem
a neten dokumentációt, de sajnos mind dial-up szerver beállításáról
szólt. Nekem csak az a fontos, hogy minél több info ki legyen
logolva, amiből ki tudom szedni az időpontot és a CallerID-t. Ha van
valakinek ilyen ppp.conf-ja, vagy tud egy jó linket
akkor azt nagyon megköszönném.

   Laci