[BSD] Touchpad

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Már. 15., H, 12:31:14 CET

Sziasztok,

A notebookomon nvidia meghajtót használok XFree86 mellé. Minden megfelelően
möködik rajta csak a ALPS touchpaddal van egy apró gond. Mozgatja a kurzort
de a klikkelésre nem reagál. A XF86Config állományban az alapbeállitást
használom

Section "InputDevice"
  Identifier "Mouse0"
  Driver "mouse"
  Option "Protocol" "Auto"
  Option "Device" "/dev/sysmouse"
  Option "ZAxisMapping" "4 5"
  Option "Emulate3Buttons" "yes"
Endsection

de ha kiveszem a 3. gomb emulációt akkor sem reagál az ujjbeggyel való
ütögetésre. A listákon ugyanarra a notebookra FeeBSD 5.x alatt héha a

Option "Device" "/dev/ums0"

illeve a

Option "Device" "/dev/psaux"

opciókat adják meg. Kipróbálnám ezeket is, nekem azonban egyik eszköz sincs
meg a  /dev jegyzékben. 5.2.1-et használok aminél már nincs MAKEDEV, ha jól
tudom, hanem az OS automatikusan hozza létre az állományokat a megfelelő
meghajtókhoz. Létre tudom hozni ezeket az eszközöket 5.2 alatt is?
Köszi.

Üdv
Zoli