[BSD] [ off ]: .. megmentette a FreeBSD-t!

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2004. Már. 13., Szo, 22:25:16 CET

hi,

On Mar 13, 2004, at 9:52 PM, Miklos Niedermayer wrote:

> El kell hogy keseritselek benneteket, azok a fejlesztok, akik fontos
> dolgokat
> fejlesztenek/fejlesztettek az utobbi idoben a FreeBSD-hez, egyaltalan
> nem elnek
> rosszul, nem kis reszuket ceg finanszirozza.  Erdemes azt is megnezni,
> milyen
> nagy cegek nyujtanak pl. device drivereket, amik ott vannak a generic
> kernel
> kornyeken (Intel, Adaptec, ... sokaig lehetne sorolni). Nem csak
> heccbol, hanem
> [...]

ofkoz egy ilyen kepessegu koder nem fog csovezni egy szal laptoppal es
koldulas mellett csak a BSD-nek szentelni magat;) de nem ertek egyet
azzal,
hogy hiany lenne ``inspiracioban'' peldaul, eleg megnezni, hogy azert
folyamatosan kapnak commit bitet tehetseges fiatalok, akik eleg nagy
lendulettel vetik magukat a munkaba (pl Max Laier, aki a pf-et es a
CARP-ot
portolta). gond talan ott lehet, hogy bizonyos kodok szinte mar
hozzatartoznak
egy-ket ``oskovulethez'', es mas nem is nagyon mer hozzanyulni ezekhez a
reszekhez.

egyebkent egy nagyon jo temabavago thread ment most nemreg valamelyik
listan a SACK-implementacioval kapcsolatban.

az Apple-vel kapcsolatban meg annyit, hogy joval tobbet hasznal fel,
mint
amennyit contribute-ol, en peldaul nagyon orulnek, ha a PowerPC
platform fejleszteset tamogatnak... szegyen, hogy par nyomorult
gepet nem kepesek adni. persze neki nem erdeke, hogy az OS X-nek
konkurenciat teremtsen.

-vili