[BSD] RAID lamer kerdes -- profiktol eleve elnezest kerek

NAGY, Zoltan A. nyozo at mcse.hu
2004. Már. 8., H, 17:26:45 CET

Tiszteletem!

Köszi a megerősítést az elgondolásomban. :)

> Ez egyebkent egy SATA/PATA RAID, vagy SCSI? A SCSI-ra ez nem jellemzo
> hiba. De vegulis IDE RAID-et is lattam mar mukodni.
SATA, amivel már volt pár szívás eddig is.
Magam is így gondoltam, hogy egynek kéne látni,
lévén egyéb "kvázioprendszerek" így is tettek.

VIA 8237(?) chipset, igazából újonnan lett supportálva
a 4.9-ben még nyoma sem volt (annyira, hogy semmit
nem látott belőle a BSD). Nyilván kiforratlan még
a dolog. :(

Nyözö