[BSD] Port Forwarding

Ochronus ochronus at enternet.hu
2004. Már. 7., V, 02:34:16 CET

Sziasztok!

Megint én zargatom a lista nyugalmát... :o)

Szóval sikerült (meglepően könnyen) belőni a FreeBSD gateway-t, amivel kapcsolatban a héten már kérdeztem,
most egy olyan gondom lenne, hogy van a helyi hálón egy win szerver, rajta távoli desktop szerver fut. Tiszta ügy, 3889-es
port. Ezt kellene valahogy a külső interfészről forwardolnom, mert a lusta wines rendszergazdi szeretné otthonról
adminolni a wines szervert. Nagyon megköszönném ha leírnátok (esetleg konkrét megvalósításokkal), hogy mi ennek
a menete.

FreeBSD 5.2.1
ipfw
ADSL az rl0->tun0-n
fxp0 a helyi hálóra megy, 192.168.0.1 vagyok én, 192.168.0.2 a win szerver..

Előre is köszi szépen,
Ochronus