[BSD] kde print hiba

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2004. Már. 5., P, 13:15:37 CET

udv a listanak,

egy minden bizonnyal egyszeru problema utotte fel
a fejet - kde frissites utan valahogy nem
akarodzik nyomtatni a bsdbol. eddig hplj1015 (vegre mukodott :))
es magicfilter paros (lpd-vel) tokeletesen mukodott.

manapsag azonban a:

".../lpr -P lp -#1 /tmp/kde-<user>/kdeprint_... : execution failed with message:
lpr: unable to print file: server-error-service-unavaible

hibauzenettel elszall. az a hir jarja, hogy hianyzik neki a cupsd...
nem ertem, eddig nem kerte?! biztos ami biztos lecsekkeltem, hogy
ott van-e. nos, megvan a cups eppen csak az alap konfiguracios
allomanyaval felszerelve. ezen is modositottam - valoszinuleg
rosszul, mert a hiba ezutan sem mult el.

nyilvan bennem van a hiba... eszrevetelek?

--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.