[BSD] offtopic dns

Rhiannon rhiannon at bitworks.hu
2004. Már. 3., Sze, 21:34:03 CET

2004-03-02, k keltezéssel 20:17-kor Potoczky Andras ezt írta:
> Hali

Szia :)
> Ha nem regisztrator akarsz lenni, akkor nem kell semmit regisztraltatni
> sehol. Egyszeruen a delegalasi szabalyoknak meg kell felelnie az adott
> .com (vagy barmi mas) domain nevnek es regisztraltatni a kivalasztott
> regisztratornal..
Vagy valami megvaltozott az utobbi fel evben vagy en el vagyok tevedve.
A gond az, hogy be akarsz regisztrali egy .com/.orhg/.net domaint. A
küfődi regisztrator web alapu felulete meg elkuld a ..ba mert nics
beregisztralva a dns szervereid, hogy a fentebb emlitett tld-k ala
regisztralt zonakat kiszolgalja. A kerdes erre vonatkozott, hogy hol,
mert a helpdeskjuk enyhen szolva nem all a helyzet magaslatan ...

> A kovetkezo cimen tudod ellenorizni, hogy minden megfelel-e.
> http://www.domain.hu/domain/regcheck/
Ez meg nem az -ISZT vagy mifene ez a magyar szervezet aki a .hu-t
kezeli- ellenorzo scriptje?
<OffTopic>
Mert ez olyanokat is akar ami koszonoviszonyban sem all	semmivel - mit
maga a szervezet, de ez meg mas lapra tartozik. :)
</OffTopic>

--
Zsolt, ha igaz ...