[BSD] A DHCP filozofiaja

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Már. 2., K, 22:15:51 CET

H,

On Tue, Mar 02, 2004 at 06:48:29PM +0100, Szabados Jozsef wrote:
> Szia megint:-)
>
> Jut eszembe, nem is setenv prompt ..., hanem set prompt = "izebigyo". Na de
> nem is ezert irok, eszembe jutott, hogy kicsit tobb, mint egy eve volt egy
> thread itt a listan, hogy lehet dinamikus baszt betenni a promptba
> (konkretan az ido volt az):-))

Csípjen meg valaki, de szerintem ti nég mindig a csh-val szenvedtek (ha
a tcsh-t "csh"-ként hívod fel, ami FreeBSD-n a default, akkor az simán
lehülyíti magát a csh szintjére) A tcsh simán támogatja a dinamikus
változókat a promptban. (Én csak tudom, mert csináltam magamnak egy szép
hosszút már régebben) Mivel egyébként is (szerintem) sokkal jobb, mint a
"sima" csh, ezért igazából nem is értem, miért nem állítja át magának
minden csh-használó /bin/tcsh-ra a shelljét...

<off>
Persze ha valaki még mindig valami ezeréves verziót (3.x, vagy özönvíz
előtti 4.x) használ, akkor jó szórakozást... de ugyebár mindenki
frissíteni szokott gondolom :-) (Tényleg, mikor írunk már ki valami
pénzdíjas pályázatot a még mindig kint kóborló 4.5-ös 1 CD-s install
setek begyűjtésére? Valahányszor meglátom listákon, hogy valaki ilyennel
próbálkozik mindig megborzongok... ezek a CD-k már csak kísérteni járnak
vissza és égetnek bennünket... kb mintha valaki még mindig RH 5.0-t
próbálna telepíteni. "Ha behozza hozzánk elavult FreeBSD-s
telepítőkészletét, adunk egy aktuálisat helyette")
</off>

Üdv:
Udvozlettel:

Adam Szilveszter