Re: [BSD] SendMail probléma

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jún. 30., Sze, 10:46:17 CEST

Hello!

> Nekem is furcsa. De nézzétek meg a hosts állományt is. Szerintem ott
> minden rendben.
> Beírtam hogy
> 38.118.143.118         mess.hu
> szóval nem értem, hogy miért mess.hu.geochemsource.com-ot ad vissza...
host.conf-ban megmondod milyen sorrendben oldja fol, ez altalaban hosts
file es utana dns.
resolv.conf-ba meg milyen dns-t nezzen.
Kivulrol (remelhetoleg :) nem latjak a hosts fajlodat, igy ok a dns
alapjan oldjak fol, nalad valoszinu a hosts allomany alapjan oldja fol
es adja az ezek szerint jo mess.hu-t. De akkor a dns el van
konfiguralva, mert az meg nem mess.hu-t ad vissza.

Ja, es nalam van a belso halora is dns, hogy csak olyan geprol lehessen
kuldeni, amit tudok, hogy van es regisztraltam (tehat ip-re van nev is
oda-vissza). Ebbol majd kellene egy dhcp-s dinamikus dns-t csinalni, ha
lesz idom. De ez mar egy mas tortenet... :-)

Udv,
Zsolt