[BSD] SendMail probléma

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Jún. 30., Sze, 10:11:22 CEST

Hali!

Zsolt Sztankay wrote:

> Kicsit furcsa volt nalam a level ident-je...

> Nem kene domainnev.submit.mc es cf allomanynak is lennie?

Asszem az csak egy kesobbi verzional jelent meg... ne feledjuk, hogy az
eredeti kerdezo 4.7-es FreeBSD-t hasznal azzal a sendmaillal, ami ahhoz
volt csomagolva, ami 2002 oktoberi allapotot jelent (yuck) akkor meg azt
hiszem nem is volt ez a submit. Egyebkent sincs jelentosege most, mert
az csak egy ujabb lehetoseg mail submissionra olyan programok szamara,
amik tamogatjak, hogy ne kelljen localhoston nem elegansan az
/usr/sbin/sendmail binarist direktben felhivni, ahogy az regen szokas volt.

> Make clean ures per pillanat, en altalaban ezt nyomom:
> cd /etc/mail ; make all install
> sh /etc/rc.sendmail stop
> sh /etc/rc.sendmail start
> Lehet, hogy nem legszebb megoldas, viszont tokeletesen megy (ment eddig).

Ez is egy lehetoseg... a make all nyilvan magaba foglalja a make cf-et is.

> Ez a domainnev biztos jo? Nekem egy kicsit furcsa...

Ha a szandek nem az volt, hogy a mess.hu a geochemsource.com ala
keruljon akkor nekem is :-)