[BSD] SendMail probléma

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Jún. 29., K, 14:11:19 CEST

 Sziasztok!

Van egy szerver amin én vagyok az admin. A szervernek már van egy
bejegyzett domain neve. Most sikerült engedélyt kapnom arra, hogy egy
másik (saját) domain nevet bejegyeztessek ugyan erre a gépre. Ez tök jó
lenne, mert akkor itt tudnám üzemeltetni a saját web szerverem. A
probléma a regisztrációval van. A regisztrációhoz működni kell a
postmaster@<uj_domain_nev> címnek. A SendMail viszont azt hiszi, hogy ez
egy relay, mert ő csak a postmaster@<eredeti_domain_nev> címet fogadja
el lokálisnak. A rendszer:

4.7-RELEASE FreeBSD 4.7-RELEASE #0

A sendmail verziója:

 Sendmail 8.12.6/8.12.6

A /etc/mail-ban a következőket tettem:

- létrehoztam a 'local-host-names' állományt, amibe beletettem mind a
három domain nevet (localhost, az eredeti és az új)
- létrehoztam a 'relay-domains' állományt, amibe beleírtam az új domain
nevet
- make clean, make all, make restart

Ennek ellenére még mindig nem lehet küldeni levelet az új címre. Az
eredménye:

550 5.7.1 postmaster@<uj_domain_nev>... Relaying denied

Tud valaki segíteni? Mit csináltam rosszul? Mit kellene még tennem hogy
jó legyen?
Üdv,

   Laci