[BSD] make buildworld

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Jún. 24., Cs, 21:38:26 CEST

On Thu, Jun 24, 2004 at 02:42:56PM +0200, Szukacs Istvan wrote:
> nem szeretnek rossz cvsup file van ott
> *default release=cvs tag=RELENG_5_2
> rosszat raktam ki
> (de nyilvan nem itt van a hiba)

Hat eppen itt is lehetett volna... de akkor mar tudjuk, hogy nem ez
volt. Akkor viszont nem tudom mi... en rendszeresen forditok 5.x-en
rendszert, de nem az 5_2-es agat kovetem, hanem -CURRENT-et hasznalok...
csak a legutobbi esetben (mult hetvegen) volt olyan eset, hogy egyszer
elszallt a forditas egy memoria debug hibaval ("junk pointer too high to
make sense") de ennek az oka valoszinuleg a binutils upgrade volt ami
akkoriban zajlott. Masodszorra ugyanazzal a forrassal ugyanazon a gepen
siman lefordult. Mas hiba nekem mar regen nem volt. Viszont volt valaki
a -current listan aki panaszkodott, hogy nem bir 5.2.1p4-re
frissiteni... de mar nem emlekszem neki mik voltak a tunetek, arra
viszont igen, hogy elegge egyedul volt a problemaval... a forrasfad
biztos, hogy rendben van, nem serult?

Nem sok otletem van...

BSD: An Operating System, Not a Religion.