[BSD] Java sokadszorra

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Jún. 24., Cs, 07:43:26 CEST

> Ugyan mar. Nekem a PII-233-ason is szepen hasitott anno. Nem tudom mi
> bajuk van az embereknek a sebesseggel, nekem termeszetes, hogy mikor
> elinditok egy programot, akkor nem azonnal jelenik meg a felhasznaloi
> felulet, hanem nehany masodperc mulva. Azonnal csak a hibauzenetek
> jonnek, ugyhogy a tul gyors reakcio nem is jelent jot :-)
Ez nalam OK, de nem OK egy - ugyan halado gondolkodasu, de - r=1 tipusu
noszemely eseteben.
Ha win98 -at rakok fel neki, akkor azt atlagban nem egesz egy het alatt
kepes hazavagni, a win2k -t, meg az xp -t szerintem nem feltetlenul
kellene eroltetni, foleg egy ilyen kaliberu gepen.

> Sz, akinek sose volt meg 1Ghz-es gepe se.
Nem Te vagy az egyetlen, jomagam is ilyen vagyok.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966