[BSD] Java sokadszorra

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Jún. 23., Sze, 13:41:05 CEST

> Nekem ezekkel:
>
> jdk-1.4.2p6_2
> kde-3.2.1_1

jelenleg nalam: jdk-1.4.2p6_4, FreeBSD-5.2.1R, illetve kde-3.2.2

> mennek az appletek konquerorban, nemtom, hogy ez mar kielegiti a
> 'mukodik vele' kriteriumot
>
> (egyebkent 4.9R a rencer, a java is viszonylag regi build, 2004
> februar 4-i)

mar megprobaltam azon is (pontosabban a 4.10R -en), de semmi
 valtozas.

Lehet, hogy visszamegyek en is a 4.9R -ig, mert egy ilyen gepen, a
kde 3.1.4 -el megy a jdk-1.4.2p5.
Igaz, a multkor nem sikerult az "ujabb" (jdk-1.4.2p6....) java -val
eletre lehelnem.

> Hibajelenseg? Hibauzenet? Backtrace? Java alkalmazasok egybkent
> mennek? stb stb...

Ami a "valos" :) gond: noszemely hisztizik a www.jojatek.hu miatt. :)

az idevago log itt van: ftp://telkp2.gmf.bme.hu/pub/java_err_01.log
(ha vki megnezi, akkor javaslom a "forras megtekintese" v. hasonlo
opcio hasznalatat, mert vannak benne html -es elemek, ugy ahogy
eredetileg kibokte)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966