[BSD] Java sokadszorra

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Jún. 23., Sze, 09:24:30 CEST

On Tuesday 22 June 2004 16:09, Fazekas Mihály wrote:
> Sziasztok!

Hello,

> Van itt olyan a listan, akinek a 3.2 -es sorozatu KDE -vel mukodik
> "BARMELYIK" 1.4 -es java?

Nekem ezekkel:

jdk-1.4.2p6_2
kde-3.2.1_1

mennek az appletek konquerorban, nemtom, hogy ez mar kielegiti a 'mukodik
vele' kriteriumot

(egyebkent 4.9R a rencer, a java is viszonylag regi build, 2004 februar 4-i)

> Az utobbi idoben mar nagyon sokat szorakoztam vele, ugyanis mar
> forditottam a 0 -rol mindent optimalizacioval es anelkul IS (!),
> 4.10 -esen, ill. 5.2.1 -esen  IS (!!!).
> Azaz az utobbi cca. 3 hetben a gepem joforman semmi mast nem
> csinalt, minthogy megprobalt osszetakolni vmit, hogy egyaltalan
> mukodjon.
> Persze sikertelenul.
> Amugy minden mas meg gyonyoruen megy rajta.
> (kdevelop, quanta, mplayer, xcdroast, gimp,....)

Hibajelenseg? Hibauzenet? Backtrace? Java alkalmazasok egybkent mennek? stb
stb...

udv,

m.