[BSD] bsd help

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Jún. 22., K, 08:51:19 CEST

On Monday 21 June 2004 21:01, Légrádi Gábor wrote:
> 2004. június 21. 19:07 dátummal ezt írta:
> Hahó!

> Inkább azt írnám le, hogy mi a valószinüsége annak, hogy _nem_ kell
> egyáltalán kernelt fordítani: kb. annyi, amennyi annak, hogy a yeti
> valaha is UFO-t lásson...
>
> Gábor

Ne terjesszunk itten tevhiteket keremszepen!
Ugyan nem vagyok gyakorlo OpenBSD felhasznalo, de amennyire tudom, arrafele
kifejezetten _nem_ ajanljak, hogy sajat kernelt forditsal.

Reszletesebben lasd:  http://www.openbsd.org/faq/faq5.html#Why

Ha nem GENERIC kerneled van, es valami problemad adodik, gondolkodas nelkul
elhajtanak a levlistakon, hogy "majd ha az alap kernellel is tudod produkalni
a hibat, akkor gyere vissza."

m.