[BSD] Re: Re: nat icmp

Ákos bambi10 at freemail.hu
2004. Jún. 19., Szo, 14:22:36 CEST

Kiprobaltam, de iccse megy,
es az a furcsa, hogy az ipnat -l -re csak
az egyik icmp kapcsolatot mutatja.
Kozben elolvastam az internetet :), es 1 helyen talalkoztam hasonlo
hibaval. Ott azt irtak, hogy semmi gond, icmpidmap kapcsoloval kell
hogy kezeljek az icmp-s natolt forgalmat. Igy akkor az icmp csomag id-
jet hasznalja fel  a natos gep a valaszok belso halozat fele valo
tovabbitashoz. Lass csodat, kiprobaltam, az ipnat meg nezett mint
borju az ujkapura, hogy mi a fene az az icmpidmap.
Errol nem tudtok valamit? Egy patchet talaltam az ipf-hez, de az kernel
forditaskor hibara fut. Vagy lehet hogy csak ecceruen rossz ipf-et
hasznalok?