[BSD] freebsd-samba

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2004. Jún. 18., P, 14:37:54 CEST

On 2004. Jun 18, , at 2:22 du, Mórocz Tamás wrote:

> En a 4.10-re gondoltam, de a samba-val kapcsolatban ketelyeim vannak.
> Elsosorban a stabilitas a lenyeg.

Szerény nyomott véleményem szerint "majdnem mindegy", melyik BSD-t
akarod használni, szerintem mindegyik kellően stabil a feladathoz
(mesterek, erősítsetek meg).

Itt inkább a Samba a kérdéses. Én egy ideje áttértem a samba-devel
alatt található 3.x-es szériára, igaz, nem PDC-nek használom. Viszont a
3.x-es tud rendesen ékezeteket kezelni vinyón, így nem vesznek el az ő
és ű betűk. A 2.x-szel ezt nem sikerült elérnem.
Hogy a 3.x Domain Controllernek milyen, az passz.

Üdv!

	Gábor

"Kinek nem inge, ne vegye gatyára ..."