[BSD] Sör a KTKban egy megoldásért

Ádám Roland Csaba roland.adam at foodexpress.hu
2004. Jún. 11., P, 13:50:00 CEST

Üdv emberek!

 Lehetséges, az h, rtl8139d chipsetes eth támogatást <rl> kernelbe
forgatás után nem ismeri fel a rendszer.
 Mert nálam ez történik. BOOT során kapok a kártyákról <2 db.> helyes
Slot/IRQ visszajelzést, de amikor a FBSD 4.9 elindul már ő nem jelez
aktív kártyákat.
Az alaplapon egyébként egy régi Aristo típus P1-es MMX procival meg EDO
ram támogatással. Minden faszán muködik, csak a háló nem akaródzik.
 Egy szpesöl LIVE sysrescue CD-vel tudok netezni, szal a hibás hálókártyák
elméletileg kilőve.
 Kernelt forgatni meg a FBSD honlapjáról letöltött Kernel-conf hogyan
alapján csináltam. Ennek is mennie kell, hisz a boot során a helyes
névvel és kreációs időponttal feltüntetett kernelemmel kezd el dolgozni.
Egyébként, mint 4.9 esetén device állományt állítólag kell csináljak, ha
nem létezik rl0 és rl1 a /dev mappában, és nem létezik, ezért csinálni
akartam de nem engedte, ez szopás?
 Van elképzelésetek, sörrel jutalmazok :))))
 De komolyan, átlehet venni a BME KTK-ban!
 Egyebek mellett tök érdekel a dolog, de analfabéta vagyok még FBSD esetén :)

Roland