Re: [BSD] [off]: jpeg / avi programozás

Sebestyén Gábor segabor at mac.com
2004. Jún. 7., H, 08:35:18 CEST

On 2004. Jun 7, , at 8:32 de, Hajdú Zoltán wrote:

> Ez biztos? Mert elég nehezen tudom elképzelni, hogy az encode és a
> decode függvények csak filehandle paraméterekkel működjenek...

Az igazság az, hogy elkezdtem áttúrni a teljes forráskódot, de mint
kézenfekvő felület, gyakorlatilag a FILE * alapú streamekkel való
munkára van kiképezve. Valszeg sok gyúrás után csak megtalálnám a
megfelelő pontokat egy kis "hackeléshez", azaz saját illesztő felület
írásához, de pont ezt akarom elkerülni.

Minden hozzáadott példa (és másutt is) csak file alapú megoldást ad.
Ezért vagyok szomorú...

	Gábor

"Put your message in a modem and throw it in the Cyber Sea." - N. Peart