[BSD] FreeBSD ADSL problema

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jún. 6., V, 12:57:00 CEST

Sziasztok!

Van egy FreeBSD rendszerem, amin futott egy 4.9-es. Minden este
leszedi a leguccso verziot cvsup-pal, majd fordit egy world-ot meg egy
kernel-t, nullarol. Lassu a lelkem, este meg van ideje. Eddig mindig
ment is a frissites.

Namost. Lattam, hogy a 4.10-STABLE kijott, igy tegnap eldontottem,
hogy ismet frissitek, azaz installkernel, reboot es installworld.
Ismetelt reboot utan a ppp kozolte, hogy nem tud bejelentkezni. Hm.
Felpakoltam a ppp log-jat all-ra es azt mondta, hogy a dial-nel
"waiting for carrier" es ennyi. Persze mindannyian a karrierre varunk,
dehat most ezt miert. Matav es szolgaltato felhiv, no problem. Kernel
config file-t nem valtoztattam, minden este ugyanaz alapjan fordul le.
Tegnap meg probaltam ujraforditani ipv6-tal es nelkule, ki tudja
alapon, de semmi.

Szerencsere egy SMC Barricade volt nalam eppen, igy fel tudtam
jelentkezni, azaz a vonal jo es ezt a levelet is meg tudom irni. A
neten most utananeztem es azt irjak, hogy az ipv6-ra erzekeny a ppp
(igaz, hogy az 5.1-CURRENT-nel...). Dehat az meg nem is volt benne
amikor kezdte a hulyeseget! Ugyhogy most ismetelten dobtam egy
cvsup-ot, kiszedtem az ipv6-ot es install.

Valakinek van otlete mi volt a problema, miert kezdett el aggodni?

Udv,
Zsolt