Re[2]: [BSD] Kihívás...:)

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jún. 4., P, 10:44:08 CEST

AG> De, a fájlrendszer kész, ott figyel egy boot MS-DOS 6.22 a
AG> partíción. A partíció aktív, viszont lilo-ból indítva ,,Non system
AG> disk or...'' az üzenet. Ismétlem: minden rendszerállomány a helyén
AG> van, egy létező és működő indítólemezről másoltam fel. :(
Igen, igen, a ket problema osszefugg. A sys tobbek kozt a particio
boot szektoraba bepakol egy loadert. Amig az nincs, addig nem is jon
be a rendszer, hiaba masolod oda... Probald meg a dos 6.22 boot floppy
elso szektorat atmasolni a dos-os particio elso szektoraba, vagy ha
valakinek van vinyon 6.22-je, onnan lenne a tuti. Esetleg egy dos 6.22
hd imagerol...

Udv,
Zsolt