[BSD] modem - modem közvetlen kapcsolat

NEUROFiRE neurofire at fey-progress.hu
2004. Jún. 3., Cs, 09:45:32 CEST

On Thu, 3 Jun 2004 08:39:18 +0200
Hajdú Zoltán <hajdu.zoltan at mku.hu> wrote:

> Ezzel csak egy gond van: a kliens NEM személyi számítógép.

Akkor a kerdes az, hogy lehet-e valahogy (barhogy) modemparancsot
megadni, vagy modem initstringet buheralni, vagy barmi (ha az atd123
parancsot at lehetne irni ats14=[akarmi]d123-ra, akkor mar nyero lenne
a dolog).
Amugy konkretan mi is ez az eszkoz?

> Van neki egy modemje, amihez meg lehet adni egy feltárcsázandó
> számot, egy init string -et, egy login nevet és egy jelszót. Nincs
> billentyûzet, nincs terminalprogram, semmi. Ha ez megvan, a gép
> belövi a modemet és tárcsáz, ebbe a folyamatba sincs beavatkozási
> lehetõség. Azaz a másik oldalon lévõ BSD-t kell úgy belõni, hogy a
> másik modem számtárcsázása után kezdje el fogadni az adatokat, de
> várjon csengõfeszültségre, stb.

Az egyetlen dolog, amit el tudok kepzelni az egy full hekkelt mod, ami
kb. ugy mukodik, hogy amint a celgep off-hook ezt valahogy erzekeli a
masik oldalon levo gep (nem tudom hogy, pl. egy kis aramkor a
parhuzamos porton atbillent egy bitet, es ezt erzekeli a gep) egybol
tolja a modemhangot. Ilyenkor elvileg tokmindegy, hogy mit tarcsaz a
masik gep, erzekeli a modemhangot, es felepul a kapcsolat.

BTW http://www.hotspot.freeserve.co.uk/HOTSPOT/TLS/_tlsim.htm errol
irtam tegnap (csak mint kiderult nem csak a kulfoldem volt halott,
hanem axelero halon kivul minden:), ez elvileg minden vonali jelzest
(T-hang, csengetofeszultseg, csengetesi visszhang, stb) eloallit.

NEUROFiRE