[BSD] Homerseklet meres, TTL

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Jún. 1., K, 20:52:06 CEST

Szia!

On Tue, Jun 01, 2004 at 08:20:14PM +0200, Zsiros Attila wrote:
> Sziasztok!
>
> FreeBSD 5.2.1 alatt hogyan lehet homersekleteket, illetve feszultseg ertekeket megnezni?

Vannak erre szoftverek a portsban, pl lmmon, nezz szet a sysutils
kategoriaban. Feltetel, hogy a gepedben levo SMB (System Management Bus)
tamogatott legyen, ami altalaban igaz lesz ujabb alaplapokon, de azert
nem mindig. Ki kell probalni :-)

> Illetve TTL-t hogyan kell allitani, ipfw nem tud csak match-lni! :(

A nagyokosok majd mondanak jobbat is, de en azert megkerdenem: mire
kell? Arra, hogy a tuzfal "lathatatlan" legyen? Mert arra az ipfilter a
jo, ipfw ilyet nem tud. Ha masra kell akkor bocs.

La vida es una flor