[BSD] 16 karakteres nevek

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 29., Cs, 21:53:10 CEST

Sziasztok!

On Thu, Jul 29, 2004 at 02:54:31PM +0200, Auth Gábor wrote:
>   Ilyen feltételek között nem csodálom... :)
>   Gyakori, hogy vezeteknev.keresztnev formátumban kapnak nevet. És így
> előfordul ugye, ha több, mint 16 karakter.

Bocs, hogy belepof, de nem arrol van itten szo, hogy a usereid az email
cimeiket szeretnek ilyen alakban latni? Tehat, hogy azt szeretnek, hogy
vezeteknev.keresztnev at valami.hu formatumban akarnak levelezni? Mert ha
igen, annak nem kell semmi kozenek lenni a login nevhez.

Ja, es pont az ilyen dolgokra, amit eddig leirtal tok jo az LDAP. Az
elejen kicsit zizz beizzitani, de plane amint elhnagzott az AD, tkp nem
igazan van ertelme kerulgetni a forro LDAP-ot...

BSD: An Operating System, Not a Religion.