[BSD] forditas (compile) kerdesek

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Júl. 29., Cs, 18:48:45 CEST

Sziasztok,

Felvetodott bennem nehany dolog:

1.	ha van egy gep, ami (esetleg) csak munkaidon kivul er ra
	barmit forditani, akkor meg lehet -e, ill. hogyan lehet
	megcsinalni azt, hogy a forditast (jdk14, openoffice,....)
	forditast felbehagyom, es forditom x ido mulva?
	Ugy ertem, hogy van -e ra vmi nem tul nagy ganyolassal
	jaro megoldas?
	A ctrl-z jellegu suspend, meg az egyebek nem jo 5letek,
	mert a munkahoz masik hdd -rol kell inditani a gepet.

2.	adott egy viszonylag eros gep (p4, 2.4GHz, 256M), amin
	"viszonylag" :) gyorsan megy barmifele forditas. Mennyire
	stabil es mennyire hasznalhato megoldas az, ha ezen a
	gepen forditok (p4 helyett k6 -ra), majd a leforditott cuccot
	a valodi k6 -on installalom?
	Kisebb dolgoknal ez mar mukodott nalam (pontosabban:
	nem tapasztaltam erre visszavezetheto hibat), de kerdesem
	az, hogy ez mukodhet nagyobb dolgoknal is?
	(pl.: openoffice, jdk14, kde*, firefox,....)
	Egy probat azert meg fogok ejteni, csak hatha van vkinek
	valami eszrevetele.

3.	ez az utolso inkabb egy amolyan "kozlemeny": igertem itt a
	multkor vki(k)nek, hogy ha forditok openoffice -t, akkor ha
	keszen lesz majd szolok. Szomoru hirem az, hogy
	megprobaltam tobbszor is, tobb gepen, tobb beallitassal,
	de a forditas mindig elhasal a mozilla subproject javascript
	reszeben.

Az elso 2 pont -ban levo dolgok azert merultek fel, mert az
"illetekeseknek" hiaba van masfel millios nyomtatoja, ill. hiaba van
tobb (munka)szamitogepe, a sima, 200 -ra felhuzott k6-166 -osokat
nem hajlando lecserelni. :(

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966