[BSD] Sendmail meg mindig

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2004. Júl. 23., P, 11:08:44 CEST

Balazs Pocze wrote:
> de ez nekem valahogy nem áll össze :(
> A sendmail megkapja a levelet. Odaadja a procmailnek. A procmail
> kézbesíti egy másik címre. Nem sikerül neki, mert nincs ilyen cím,
> vírusos, satöbbi. Ezek után mit csinál a hibaüzenettel a procmail? Kinek
> adja? Odaadja a sendmailnek, de szerintem az pedig rögtön odadobja a
> saját postmasterének, és akkor ugyanott vagyok mint eddig :(

Hali!

Lehet, hogy nem ez az a valasz, amire kivancsi vagy, ez esetben bocs.
Visszaneztem a threadet az archivumban, es ha jol ertem, neked az a
problemad, hogy a gatewayen aszerint akarod routolni a bejovo leveleket
kulonbozo gepekre, hogy mi a cim @ elotti resze, de ez alapjan a
Sendmail nem tud donteni, csak ha lokalisan kezbesithetonek tekinti a
levelet (es akkor aliases-bol vagy procmailbol tovabbitod). A problema
vilagos, innentol a level szigoruan vett foraasa a gateway, merthogy oda
mar kezbesitve lett.

Nos megneztem, es a Postfix viszont tud a teljes cim alapjan routolni.
van neki transport tabalaja, amit kifejezetten *nem* helyileg kezbesiett
levelek nexthop-janak kideritesere hasznal, es a teljes cimzett-cimre is
tudsz illeszteni benne. Azt hiszem, ez megoldas lehetne neked.

udv:
mortee

--
The two basic principles of Windows system administration:
     * For minor problems, reboot