[BSD] Scsi winyo problema

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 23., P, 09:10:46 CEST

bendegus at rette.net wrote:

> Kozben megoldodott a problema.A vezerlo biosaban kellett
> allitani.Mostmar engedi feltenni az oprendszert(5.2.1),

Ez akkor rendben.

  de amikor a
> telepites utan beakarok bootolni ott mindig nem tud tovabb lepni:
>
> Freebsd/i386
> No /boot/loader
> No /kernel
>
> Kernel: 0:da(0,1)
>
> Ilyet ir ki es sehogysem tudom elinditani!!!!

Ez viszont nem. A vezerlod elvileg alkalmas ra, hogy onalloan
bootoljanak rola? Lehet, hogy most nagyon butat kerdeztem es akkor
keretik nem olyan hangosan rohogni, de legalabbis a RAID vezerloknel
csak akkor lehet magarol a RAID-rol bootolni, ha a vezerlonek sajat
BIOS-a van ami elvegzi a munkat vagy a PC BIOS tud a vezerlorol es tudja
kezelni. Nem valami hasonlo volt/van a SCSI vezerloknel is? Tenyleg csak
kerdezem, mert nekem sose volt ilyen allatfajhoz szerencsem, mert a SCSI
eszkozok mindig tul dragak voltak nekem :-(