Re: [BSD] pf tabla modositasa on-the-fly

Tátrai József tatrai at mail.vhf.hu
2004. Júl. 22., Cs, 10:20:32 CEST

Szia!

Nem lettem vegleg teljesen meggyozve, de a beszolasom sajnalom, bocs.

A kernel forrasbol nem sokat tudnek meg erteni, szoval elhiszem, amit irtal.

Mindenesetre azert eleg erdekesnek tartom, hogy most, mikor igy fejlodik
es szepen nyomul a pf, akkor miert hagynak egy - szerintem eleg jo, es
ugyes - olyan featuret a hivatalos leirasban, ami alapjaiban lehetetlen,
hogy mukodjon...
eFeS
Tátrai József, rendszergazda
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola