[BSD] Midnight Commander

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 21., Sze, 10:17:32 CEST

Szia!

Laszlo Rinyu wrote:
> Udv Mindenkinek!
>
>     Lenne egy problemam: FreeBSD-5.2.1-RELEASE-p9, (Celeron 1 GHz, 256
> MByte RAM) es az mc (mc-4.6.0_12) nagyon-nagyon lassan indul el - kb.
> 5-10 masodperc -. Valaki talakozott mar ezzel. A tobbi program nem
> csinalja ezt, csak az mc.
>
>     Ha frissen felrakom, akkor normalisan indul, de egy bizionyos ido
> utan ujra belassul az inditasa.

Bar nem ismerem reszletesen az mc-t (regen nem haszanaltam mar) de nem
arrol lehet szo, hogy valami cache-t epit fel a meglatogatott
konyvtarakbol, es ha ezek kozott pl ftp, vagy nfs vagy smbfs
elerhetoseguek is vannak, vagy ilyesmi, akkor azokat probalja elerni es
mivel nem megy, ezert lassu? (name service timeout, stb)

Inkabb csak kerdezem... hatha valaki tobbet tud errol.