[BSD] SCSI winyo

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 19., H, 21:30:33 CEST

Szia!

On Mon, Jul 19, 2004 at 08:49:26PM +0200, bendegus at rette.net wrote:
> Egy olyan kerdesem lenne ( lehet, h luzeer lesz!) de szeretnek venni egy
> scsi winyot a serverembe. Mar ki is neztem: 2GB 50pin SCSI HDD Quantum +
>  ISA SCSI kártya Adaptec 1540. Adam Szilveszter javaslatara megneztem az
> 5.2.1-Release hardware notes-jat es talaltam benne egy ilyet: Adaptec
> AHA-154X ISA (aha(4) driver).Akkor ezek szerint valoszinuleg menni fog a
> BSD. Ugye???

Igen, ezzel menni kell neki. SCSI ugyben nem vagyok persze nagy
szakerto, ugyhogy azt nem tudom megitelni pl, hogy ez eleg gyors lesz-e
egy szerverbe... az ISA nem szokott sebesseg szempontbol jokat
jelenteni... de ezt majd megmondjak a hivatasos rendszergarazdak :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.