[BSD] nyari szunet?

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 19., H, 11:58:56 CEST

Hajdú Zoltán wrote:

> Úgyis meg akartam kérdezni, hogy mit hallottatok errõl az új
> DragonflyBSD -rõl? Nagyon impresszív, hogy cirka 5 hónap alatt
> újraírták a FreeBSD kernel problémás részeit.

En azt hallottam, hogy jo :-) Igaz meg nem ajanljak igazi kemeny
productionbe, meg par dolog meg nincs kesz, de orias leptekkel haladnak.
  Kiprobalni nyugodtan ki lehet mar az 1.0-t (figyelem javitott ISO-k
vannak fent!)

Na most azt persze hozza kell tenni, hogy a valtoztatasok nagy resze
igazabol mar keszen volt legalabb Matt Dillon fejeben, csak mivel a
FreeBSD projekt nem arra akart haladni amerre o, ezert kenytelen volt
sajat valtozatot kesziteni. De akkor is nagyon szep. Amennyire lehet
tamaszkodnak a FreeBSD 5.x-re is, pl drivereket hoznak at onnan, de
alapvetoen a 4.x vonalat fejlesztik tovabb. Azt nem tudom, hogy pl
vmware-ben fut-e mar, mert egy probat megerne...