[BSD] SMC2802w wireless halokartya

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Júl. 14., Sze, 09:32:23 CEST

On Tue, 13 Jul 2004 bendegus at rette.net wrote:

> Azert gondoltam, hogy megprobalom esetleg FreeBSD alatt, mert azt
> olvastam, hogy a halozati cuccokat jobban kezeli, mint a Linux.
> Na jo mind1 azert meg probalkozok hatha osszejon.
> A server meg elmegy sima UTP-vel is.Ugyhogy marad a serveren a FreeBSD
> 5.2.1-RELEASE.

FreeBSD-t a halozat es az egesz rendszer stabilitasa es konzisztenciaja
miatt erdemes valasztani. A halozati cuccokat, amiket tamogat azt gyakran
hatekonyabban kepes kezelni. A tamogatas Linux eseteben a mindenfele
egzotikus kartyak eseteben jobb. A legjobb Windows eseteben, mert ahhoz
adjak a drivert....

Udv:
  	Janos