[BSD] sendmail auth sasldb2

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 13., K, 11:08:36 CEST

Szia!

Balazs Pocze wrote:

> Jogos. A gond végül is megoldódott, én voltam figyelmetlen, a saslauthd
> a default
> indító script szerint pam-on keresztül akar authentikálni, én meg azt
> akartam, hogy
> egyenesen a sasldb.db-bol vegye. Ugyhogy az
> /usr/local/etc/rc.d/saslauthd.sh -t atirva
> működik a dolog. Most már csak az a gond, hogy hogyan tudom ezt a
> sasldb-t szinkronizálni
> a "benti" imap szerver sasldb-jével. (bár lehet, hogy most jön a pam-os
> heggesztés, hogy ez is azt használja)

Ebben igy hirtelen nem tudok segiteni, nem vagyok sasldb szakerto...
csak egyszer mar csinaltam hegesztest amikor az ISP SMTP szervere
authentikaciot kert es akkor mukodott.

> köszi az infókat, nem voltam elég felkészült ezek szerint. Most ott
> tartok, hogy az outlook/oe AUTH LOGIN-nal tud authentikálni. Ez elég,
> vagy inkább egy ssl-es tunelbe kellene tennem az egészet?

Nyilvan nem baj, ha csinalsz egy ssl tunnelt, mert az akkor ket legyet
ut egy csapasra, vedi az azonositokat es az uzenet tartalmat is. En
valszinuleg igy csinalnam.