[BSD] SMC2802w wireless halokartya

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 12., H, 21:42:13 CEST

Szia!

Latom masodik probalkozas, most mar jobb... meg jobb lenne persze, ha
nem kezdenel ezert uj threadet, hogy ne kelljen az eles memoriamra
hagyatkozni, meg masok is lathassak az osszefuggest.

On Mon, Jul 12, 2004 at 02:11:40PM +0200, bendegus at rette.net wrote:
> Van egy SMC2802w 54Mbit/s wireless halokartyam, amely 802.11g protokollt
> hasznal. Prism54G chipsetet hasznal. Az lenne a kerdesem, hogy hogyan
> kene  beleforditani a kernelbe, illetve, hogy milyen firmware-el mukodik
> jol.
> Debian/GNU Linuxban probalkoztam de ott nem sok sikerrel ment a dolog.

Hat sajnos ha Linuxon se megy, akkor valoszinuleg itt sem fog. Az
egyetlen eselyed az lehet(ne), hogy az NDISulator segitsegevel a WinXP
driverrel bird mukodesre, de ahhoz sajnos az 5.2.1 tul regi kiadas
(akkor is, ha azota nem volt ujabb) meg nem is olyan egyszeru, hogy tok
kezdokent javasolhato lenne. Plusz a "g" protokoll nem biztos, hogy
menne meg ekkor sem...

Szoval vagy masik kartya, vagy masik oprencer lesz a dolog vege azt
hiszem :-(

A tamogatott kartyak listaja fent van a Hardware Notes-ban itt:

http://www.freebsd.org/releases/5.2.1R/hardware.html

erdemes megnezni, mielott barmilyen hardvert megveszel.

BSD: An Operating System, Not a Religion.