[BSD] freebsd 5.2.1 buildworld hiba

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Júl. 5., H, 22:37:04 CEST

On Mon, Jul 05, 2004 at 10:18:44PM +0200, Blanka Gyula wrote:

> igen ugyanott.
>
> ha igy csinalom:
> cd /usr/src/lib/libc
> make clean
> make depend
> make -j 4
> ...akkor ez lesz:

Ezert ne csinald igy :-) ha ez eddig nem lett volna vilagos. Az elobb is
azert kerdeztem direkt, hogy hasznalsz-e -j kapcsolot, mert akkor a hiba
nem ott van ahol a forditas latszolag vegetert. Ezert vagy ugyes vagy es
megtalalod anelkul is, vagy megprobalod -j nelkul es akkor a hibat is
latni fogod. Most pl a "hibauzenet" amit beideztel teljesen
hasznalhatatlan. De sebaj, akkor mar tudni lehet, hogy nagyjabol
ugyanott lep fel a dolog mindig. A gaz csak az, hogy nem mindenkinel,
mint az iment olvashattad, van akinek sikerult a frissites... hmmm

BSD: An Operating System, Not a Religion.