[BSD] freebsd 5.2.1 buildworld hiba

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Júl. 5., H, 20:51:13 CEST

On Mon, Jul 05, 2004 at 11:05:54AM +0200, Adam Szilveszter wrote:

> Hat ezt ugye csak akkor fogjuk megtudni, ha kicsit segitesz.

... es itt sok-sok informativ kerdes.

Nem a konkret threadhez szolnek hozza, csak ezen okbol merult fel bennem
a kovetkezo. Bar en sikeresen ,,elkeszitettem egy vilagot'' szombaton s
igy lett egy 5.2.1p9-em (5.2.1-RELEASE-rol), de megvallom, ha problemaba
utkoztem volna, halvany fogalmam sem lett volna arrol miket irjak le a
segelykero levelembe. (Es gondolom meg igy sem teljes a Sziszi altal
osszeirt kerdessor.) Szoval hasznos lenne valamifele bugreport-template-et
csinalni es kitenni mondjuk a bsd.hu-ra valahova, hogy ha valakinek
buildworld problemaja akadt, akkor milyen parametereket irjon le a
levelebe a hathatos segitseg remenyeben.

No csak ennyi lett volna, sorry meg1x h nem a threadhez szoltam hozza.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...