[BSD] freebsd 5.2.1 buildworld hiba

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Júl. 5., H, 11:05:54 CEST

Blanka Gyula wrote:

> egy freebsd 5.2.1-release-p8 rendszeren akartam p9-re frissiteni, es
> buildworld soran a kovetkezo hiba keletkezett:

<...>

> *** Signal 9

<...>

> mitol lehet ez vajon?

Hat ezt ugye csak akkor fogjuk megtudni, ha kicsit segitesz. Azt mar
tudjuk, hogy melyik verziot akarod frissiteni mire, ez fontos. De nem
tudjuk, hogy mi van pl az /etc/make.conf allomanyodban. Nem tudjuk, hogy
hasznalsz-e -j kapcsolot a make-hez (mert akkor a hibauzenet nagyon
messze lesz a tenyleges hibatol) es persze nem tudjuka zt sem, hogy
milyen hardvert hasznalsz es hogy biztosan ellenorizted-e, hogy ott
minden rendben legyen...

Ugyhogy... izgatottan varjuk a reszleteket :-)