[BSD] SendMail 翽

Nagy László Zsolt nagylzs at freemail.hu
2004. Júl. 1., Cs, 09:05:46 CEST

>Ez nagyon szép, de van rá MX-rekord valahol DNS-ben?
>Sanda gyanúm szerint kellene lennie, hogy a sendmail
>jól érezze magát...

Akkor ez itt sajnos megoldhatatlan. A regisztráció előtt ellenőrzik, hogy működik-e a sendmail.
(www.domain.hu/regcheck)

Amíg nincs regisztrálva a gép, addig csak a regisztrátor DNS-éről lehet leszedni a megfelelő MX rekordokat.
Sajnos azonban az én gépem nem azt a DNS-t használja, és nincs is rá lehetőségem hogy másikat állítsak be.
Most hogy mondod, megpróbálhatnám beállítani másodlagos DNS szervernek a regisztrátor DNS-ét, hátha úgy megy.
De ezt már nem tehetem meg, mert - időhiány miatt - átállítattam velük az MX-et a saját szerverükre. Tehát
most már sehol nincs megfelelő MX rekord, ilyen módon nem tudom kijavítani a hibát.
Ha pedig nem tudom kijavítani a hibát, akkor soha nem fogják visszaállítani az MX rekordot.
Így jártam. :-(

Az egyetlen lehetőség amit látok, hogy beállítok egy másik gépet itthon. Itthon van
DNS szerverem a lokális hálón, szóval kikísérletezem hogy hogyan is kellene ezt csinálni, aztán
ugyan ezt megteszem a "rendes" gépen is, és elkezdek imádkozni.

--------- következő rész ---------