[BSD] látszólagos fagyás

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2004. Jan. 29., Cs, 20:28:33 CET

Sziasztok!

Abban kérnénm a segítségetek, hogy tegnapelőtti  nap történt egy olyan eset
az egyik BSD-s gépünkkel (4.9S, decemberi kernel), hogy látszólag megállt
minden rajta. Hozzáteszem jó eddig egyszer sem csinált semmi furát.
Azoknak a portoknak amiknek nyitva kellett volna lenniük timeout-tal nem
válaszoltak, egysem. Ping működött.
Sajnos a gép adatparkban így csak annyit tudtam meg, hogy console-n
válaszol, legalábbis enter meg console váltás ment. A felügyelő többet nem
tudod mondani. Újraindította, ment kb 22 órát majd és újra eljátszotta ezt.
A log filekban semmi nem látszik, meg consolra sem írt semmit egy
kivételével:

got bad cookie vp 0xe052e4c0 bp 0xcfa00590

Google szerint ez NFS bug(?), viszont ezt kezdetektől csinálta és nem
okozott fennakadást.
Szóval, ilyennel találkozott-e valaki, mit tudnátok javasolni, hogy
megfogjam a problémát.
Hozzáteszem ma frissítettem a STABLE ágból, meglátjuk meddig megy.

Bognár Zsolt