[BSD] disklabel: partition c is not marked as unused

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Jan. 29., Cs, 14:26:30 CET

Quartus Miklos (NRC/Helsinki) wrote:

> Sziasztok,
>
> Sikerult egy szkazi diszket teljesen formaznom, mountolnom a /home ala.

Nem igazan sikerult, ahogy elnezem. :-)

> Mukodik is, kiveve egy gond van. Ha futtatom a disklabel-t, a kovetkezo
> a nyugje:

> 8 partitions:
> #        size   offset    fstype   [fsize bsize bps/cpg]
>   c: 17850000        0    4.2BSD     2048 16384    89   # (Cyl.    0 - 1111*)
>   Warning, partition c is not marked as unused!
>   Warning, An incorrect partition c may cause problems for standard
>   system utilities

Amit te itt csinaltal, az olyan, mintha egy dedicated disket csinaltal
volna (ami megintcsak nagyon nem ajanlott) es meg azt is ugy, hogy az
egesz diszket a c particio foglalja el a szokasos a helyett.

Fogalmam sincs hogy csinaltad, de szerintem kezdd elolrol.

Csinalj eloszor is egy slice-ot da0 -> da0s1

Aztan azon belul ugyeskedj a disklabellel da0s1a stb letrehozasa targyaban.

Sok szerencset.