[BSD] SiI3112 raid install

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Jan. 26., H, 08:22:09 CET

Szia!

> device ataraid van kernelben? GENERIC-ben kell lennie. sil3112-m
> soha nem volt, de ugy tudom tamogatott, es ha kulon eszkozokkent
> latod a vinyokat, akkor RAID-kent is funkcionalnia kell.
Van ataraid device-om, a vinyokat latom, de mas eszkoz nincs. Lehet,
hogy a SiI driver a raid-nel meg nem tart?

>      vendor   = 'Promise Technology Inc'
>      device   = 'PDC20267 FastTrack100 EIDE Controller'
> nekem egy ilyen megy 5.2BETA-val, szepen elzummog, bar nem SATA. a
> promise-ok meg ugy altalaban jol tamogatottak FreeBSD alatt, ha
> ragaszkodsz az ataraidhez. de szerintem probalj meg eletet lehelni
> abba a silbe, ha mar ezzel vert meg a sors ;-)
Koszi, akkor utananezek a Promise cuccoknak. A ket vinyo adott,
ugyhogy a SATA is adott. Nem is lenne veluk bajom, ha menne. :) Sajnos
ismet egy elobb vasarlas es utana az old meg tortenetbe estem... :(

Megegyszer koszi.

Udv,
Sztankay Zsolt