[BSD] hu.iso2.101keys nem

Demeter Bence bob at ngo.hu
2004. Jan. 21., Sze, 16:51:20 CET

2004-01-21, Sze keltezéssel 14:38-kor Keresztes Ákos ezt írta:
> Hello!
>
> Frissen telepitettem egy FreeBSD 5.2-t, s nem mukodik benne a
> /usr/share/syscons/keymaps/hu.iso2.101keys.kbd keymap kiosztas. a 102keys
> mukodik.

Ellenben hiaba allitom be login.conf-ban hogy allitsa be az
FTP_PASSIVE_MODE valtozot 'yes'-re, a 'su -' parancs kiadasa utan
rootkent nincs bent a kornyezetben.

A felreertesek elkerulese vegett termeszetesen lefuttattam a cap_mkdb-t,
termeszetesen megneztem hogy a shell initfajljai kozul nem irja-e valami
folul, stb.

ez mondjuk CURRENT de nagyjabol egy idoben jelentkezett a hiba az 5.2
kiadasaval.

Kene majd bugreportokat gyartani ha masnal is jelentkezik a problema

bob