[BSD] Re: PS/2 Mouse

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Jan. 20., K, 16:28:13 CET

Midge writes:

> Sajnos most nincs idom ilyenekkel foglalkozni. Talan majd maskor:).
> Egyelore maradok a Linux mellett.
> Koszonok mindent.

Ha meg nem torolted le a BSD-t, akkor en javasolnek meg ket menetet:

i: probald meg betolteni a rendszert, es karakteres konzolra valtani / meg
jobb eleve nem grafikusba butulni, de mindegy. / Majd lodd ki a futo
moused-et, es kezzel inditsad el ugy, hogy a -t type parametert
valtoztatgatod a moused man-ja alapjan a rendelkezesre allo tipusok kozott.
Ha nem megy, killall moused, majd ujra elinditani. Ha vegre / egyaltalan
meggyogyul, akkor az X-nek mar tenyleg jo a sysmouse tipus. Nekem az elozo
egerem olyan volt, hogy osszesen haromfele tipuskent mukodott konzolon, de
ebbol csak az egyik volt alkalmas arra, hogy utana az X-en ne ez az ugralas
legyen a sztenderd viselkedese. Eltartott egy fel delutant, mire
beallitottam.
ii: nem kell kernelt forditani 4-es alatt sem, ott is megteheto, h boot
parameterek kozott adod meg a flags parametert. Ezt Sziszi igazan tudhatna,
hisz annak idejen meg O is fejbol fujta azt a trukkot, ahogyan az AWE-32
kartyakat igy - illetve ehhez hasonloan - eletre kellett lehelni - valami
olyasmi, h /boot/kernel.conf-ba kell tenni a:
flags psm0 0x2000
sort, es a dolog mukodott. Ehhez mar csak az kell pluszban, hogy a
/boot/loader.conf-ba pedig / az autoboot sor ele / meg ezt:
userconfig_script_load=YES
, es bingo.
Sajnos 4.x-em mar nincs, h pontosan megmondhassam.

Zahy