[BSD] FreeBSD 5.2-RELEASE ppp modem

Németh Ottó nemeth.otto at freemail.hu
2004. Jan. 19., H, 13:02:24 CET

Szervusztok!

Tudnatok-e otletet adni az alabbi problemaval kapcsolatban:

5.2-RELEASE alatt nem tudok modemes kapcsolatot teremteni. Eddig
4.0-tol 5.1-RELEASE-ig ugyanaz a konfiguracio mukodott. A
hibauzenet: Warning: chatscript failed [fejbol idezem, most nem
tudom reprodukalni].  A "ppp" majd a "dial myprovider"
parancsokkal szoktam beuzemelni a modemet.

Neztem a RELNOTES.TXT-t, valamint a /usr/src/UPDATING
allomanyokat, jott-e olyan valtozas az 5.2-vel, ami errol
szol, de
nem talaltam.
A manual es a /usr/share/examples/ppp/ppp.conf.sample alapjan
probaltam jatszani a konfiggal, eddig sikertelenul.
(google-on es a kinti listakon is probaltam keresni, erdemleges
eredmeny nelkul.)

A konfig: (/etc/ppp/ppp.conf)

default:
 set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun command
 ident user-ppp VERSION (built COMPILATIONDATE)
 set device /dev/cuaa0
 set speed 115200
 set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \
           \"\" AT OK-AT-OK ATM0 OK ATE1Q0 OK \\dATDT\\T
TIMEOUT 40 CONNECT"
 set timeout 180                        # 3 minute idle
timer (the default)
 enable dns

myisp:
 allow user otto
 set speed 115200
 set device /dev/cuaa0
 set ifaddr 0 0 255.255.255.0 0.0.0.0
 add! default HISADDR
 set timeout 0
 enable dns
 set log local phase
 set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \"\" AT
OK-AT-OK ATM0 OK ATE1Q0 OK \\dATDT\\T TIMEOUT 40 CONNECT"
 set login
 set authname "myispname"
 set authkey "myisppassword"
 set phone 123456

Van-e valakinek hasonlo tapasztalata es otlete?

Otto