[BSD] OFF TOPIC: pgsm pcmcia gprs

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Jan. 14., Sze, 13:43:11 CET

On 2004. 01. 14., Hajdú Zoltán has wisely spoken:

> :) Szerinted így lesz? Én anno a Matáv Axelero-val próbáltam ezt
> eljátszani - nem találtak olyan embert, aki akár csak értette volna,
> mirõl is beszélek. Szerinted egy default w2k rendszergazda honnan

Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy a w2k rendszergazdák bármi
módon butábbak lennének, mint unix-os társaik, csupán azt, hogy a w2k
ilyen mélységei az MS knowledge-base politikájának köszönhetõen
igencsak ritkán kerülnek az arra hivatottak kezébe.

Üdv:

Hajdú Zoltán