[BSD] mutt ekezetek + key binding

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 11., V, 20:43:35 CET

On Sun, Jan 11, 2004 at 07:06:03PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:

> Hm. Tudtommal hu_HU.ISO8859-2 kéne legyen a korrekt beállítás. (Mármint
> FBSD-n, de a fenti megjegyzésből nem egyértelmű, hogy a hu_HU melyik
> oldal beállítása. Amúgy tudtommal az a linuxos elnevezés.)

Ohh, ezzel zsirfeka. Porbaltam ezzel is, csak rosszul megadva amugy a
masodik hu kisbetuvel volt, es nem figyeltem:)

> Milyen fontkészlet van beállítva a linux konzolon? ISO8859-2, vagy
> valami trükkös módon pl. Unicode kezelés - azt mintha ott lehetne. (Vagy
> csak konzolon?)

Az elobbi.

> No ez a kritikus probléma. Most megnéztem FreeBSD-n a /etc/termcap-beli
> beállításokat. Van mind linux, mind rxvt termináltipus, viszont az rxvt
> mellett van egy megjegyzés, szerintem ez pont Rád vonatkozik:
> # Termcap entry for rxvt, taken from the sources of rxvt-2.6.3
> # with additional @7 capability to make END work correctly. Én ugyan
> @7-et nem találok, de valszeg vak vagyok. A lényeg, szinte biztos nem
> szerepel a FreeBSD-s termcap-ben az, hogy "a linux konzolon az END gomb
> lenyomása azt a szekvenciát küldi, hogy" bejegyzés - azaz pont a fent
> [...]

Ez van a linux-nal: :@7=\E[4~:
Ez pedig az rxvt-nel: :@7=\E[8~:

Ha shellben ^V-t nyomok, majd end-et, akkor ezeket latom, ahogy kell.
Szoval, ha jol ertelmezem, akkor a @7 jelenti az end-et? Akkor viszont
miert nem muxik?

Szoval ami ott szerepel, ameg amiket irtal, az konkretan mit jelent?:)
Nagyon el vagyok keveredve..

10x

tompos