[BSD] mutt ekezetek + key binding

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2004. Jan. 11., V, 18:15:24 CET

cso!

ssh linux-rol fbsd-re es mutt-ot futtatok. A szerver 5.2-RC.

1. Az ekezetek nem latszodnak, helyettuk kerdojel van. Mi kellene meg?
A neten jobbara csak konzolra vonatkozo leirasokkal talalkoztam.
LC_CTYPE=hu_HU volt, ettol lettek kerdojelek a semmit helyett:)
Nem tudom, mi szamit meg itt informacionak.

2. Minden egyeb szepen mukodik a mutt-nal, legalabbis, amit eddig
tapasztaltam, kiveve egy dolgot.
Az <end> az index-nel nem tolja a cursort a last-entry mezore,
helyette azt irja, hogy "Key is not bound."
Ellenben ha X alol ssh-zok be az FBSD-re, akkor minden mukodik
normalisan, az <end> is az uccsora ugrik.
Konzolon a TERM=linux ervenyes, X alatt TERM=rxvt.

Minek kellene egyebkent lennie a TERM beallitasanak ugy normalis
esetben ebben a helyzetben?:) Kicsit meg vagyok zavarodva a tema
korul.

Hogy tudom megnezni, hogy a mutt mit lat, amikor en <end>-et nyomok?
Mit kellene allitanom es hogyan, hogy mukodjon a dolog?

Nem tudom, hogy van-e koztuk kulonbseg, attol tartok van, de vmi
olyasmi megoldas kellene, hogy putty klienssel ssh-zva vindoz alol is
mukodjenek a dolgok.

Remelem ertheto, amit irtam:)

10x

tompos