[BSD] Re: Re: prog.hu-s cikkecske

vOrOn voron at freemail.hu
2004. Jan. 7., Sze, 22:33:53 CET

Szép jó estét mindenkinek!

Wed, 7 Jan 2004 21:33:21 +0100 (CET)-án
Varga Zoltan <mrzool at freemail.hu> netre vetette:

> Hi,

> először is elnézést mindenkitől, aki nem érintett az
> ügyben, számukra ez teljesen OFF, és törölhető a
> levelem.

Csak ismételni tudom sóraidat.

> A személyemet ért igazságtalan vádra szeretnék
> reagálni.

Igaz, elnézést kértem töled, másoktol is, és most az itt
lévő emberektől is elnézést kérek írányomban.

> Charlie szerint: "A bsd listás levelemet egy az
> egyben beidézték az ottani listára, ráadásul aki
> crosspostolta azt állította, hogy sokkal szennyesebb
> volt, csak ő kikozmetikázta."

Én, vOrOn vagyok, Cemasko Viktor. Én vádoltalak meg. Lehet,
hogy nem tudok magyarul rendesen írni, olvasni, de másnak a
nevével nem szoktam takarozni.
Charlieröl még nyugodtan leszállhatsz ebben a témában.

Részemről is. Igaz.

  vOrOn
Cemasko Viktor